En av mina bästa kompisar håller på och bygger en Shelby Cobra. Han bygger från scratch, med ett chassi med godkänd svetsning. Sen är det ”bara” att plocka ihopa drivlinan med motorn, hjulupphängning, ”lite” el och en ratt! OCH sedan ALLT det andra, som tar år att placera och få [ Se MER FOTO… ]
Igår sken solen från en klarblå himmel. Det värmde gott på ”framsidan” på den av sol svältfödda kroppen. En liten svag kall vind, gjorde att det trots allt var skönast i lä, mot en husvägg. Efter en fika strax norr om Lomma, åkte vi in till centralorten och gick en [ Se MER FOTO… ]
Privata projekt är alltid roliga. Att följa någon som gör något intressant och på det sättet få nya kunskaper. Att dokumentera i bild som jag gjort med Brevduveklubben i östra Malmö och med bilmekanikern Igge. Det ger mig mycket tillbaka, att använda kameran för att få nya kunskaper och träffa [ Se MER FOTO… ]
Bli först med att kommentera