Det blev en Bronsmedalj i Riksförbundet Svensk Fotografis årliga riksutställning i år. Bland de 253 kollektioner med 921 bilder, fastnade juryn för min kollektion. Det är fem bilder från mitt pågående projekt med att följa en brevduve-klubb i Malmö. Jag har följt denna klubb som heter Brevduve Klubben FRAM, under drygt [ Se MER FOTO… ]
Vid Segeå´s mynning där Lomma bukten byter namn till Öresund, där Malmöborna deponerat sin skit i generationer. Där finns Spillepengens fritidsområde. Där hittade jag denna lite vildvuxna skånska pil. Upptäck mer från connyM | fotograf Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … [ Se MER FOTO… ]
Blå Cafét en FÖRE DETTA pärla längs Öresundskusten, närmare bestämt strax söder om Lomma, med utsikt över Lomma-bukten. Här har det både varit restaurang, dansbana, café och ”Dagens-Rätt” har det serverats under många år. Men tyvärr sedan något år tillbaka är här stängt och tillbommat – fast av någon anledning, [ Se MER FOTO… ]
Bli först med att kommentera